Jag ska börja gympa

Hejsan allesammans!
Idag har jag inte haft tillgång till någon dator förren nu så det har inte blivit så mycket bloggning under dagen. Men min dag har iallafall varit mycket bra och när jag vaknade så satt jag uppe och titta efter kläder i typ tre kvart, sen så hittade jag inget, så jag gick naken. HAHAHAHA, skoja, men jag tog några fina kläder sen iallafall. Sen när jag kom till skolan så kollade och tog alla på min piercing. Jag visade den för alla.

Nu har jag precis varit i blombacka och kollat på några kompisar när dom hade gymnastik. Jag tror faktiskt att jag också ska börja igen. Och kanske tillochmed sluta med friidrotten. Vi springer bar en halvtimme ute i kalla snön nu på vintern, så jag tror faktiskt att jag lägger av med det. Men på sommaren ska jag nog börja igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0