Dåliga nyheter..

Godkväll sötnosar!
Var ju som sagt i skolan idag och det var inte speciellet kul. Var ganska trött och så. Men det gick ju ändå rätt så bra.  Så när jag kom dit hade typ två av mina bästa killkompisar snaggat sig. Asso dom var ju söta fortfarande, men visst tyckte jag att dom var finare i långt hår. Och flera av mina killkompisar skulle snagga sig idag för att dom typ skulle åka till Finland och spela hockey och då var det skönt med kort hår. Jaja, men efter skolan så gick jag hem och fick reda på två mycket mycket tråkiga nyheter. Blev väldigt väldigt väldigt ledsen över en sak. Menmen, nu har jag iallafall precis kollat på New Moon igen, Robert Pattinson är så himla snygg!!

Oh yäää, så himla cute!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Du vet att jag finns för dig Elin, dag som natt! Men som sagt så var *** ju ute i god tid. Vi får hoppas att allt går bra! Jag älskar dig och ring om du vill prata om det, förstår att det är jobbigt gumman. Men försök att tänka positivt även om det känns svårt. Jag älskar dig<3

2010-03-31 @ 20:47:35
URL: http://lenatoday.blogg.se/
Postat av: Lena

Haha han är full på den där bilden xD<3

2010-03-31 @ 20:47:56
URL: http://lenatoday.blogg.se/
Postat av: Anonym

va vad det som va dåligt?

2010-03-31 @ 20:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0