Svar från frågestunden!

vill du va i min klass? (Tobias Pillai frågar)
Såklart vill jag det. Haha, det är något som jag alltid har velat.

har du gillat/gillar mig? (Tobias Pillai frågar)
Jag älskar dig verkligen som kompis och så, men jag har nog aldrig direkt varit kär i dig. Tycker du är snygg och så, men har aldrig gillat dig mer än som kompis. :)

vilken e din favorit bok i twilight serien??
Jag har inte läst någon utav böckerna, så jag vet inte.

Vilken är din favorit film ??
Jag tycker verkligen om alla tre. Men om jag ska vara ärlig så tycker jag nog att Eclipse är den bästa. Har ju nyligen sett den på bio också, så ah, den gillar jag nog mest.

Kommer du göra en ny blogg isåfall vad heter den??
Jag har gjort en ny blogg, men jag vet inte riktigt om jag ska börja blogga där för kommer tappa mycket besökare och så. Lite jobbigt att  börja byta blogg när jag har hållt på med den här i typ ett år. Så jag tror nog att jag håller nog till den här bloggen ett tag till iallafall.

Har Elin g en blogg?
Ingen aning tyvärr.
 
Isåfall vad heter den?
Jag vet inte..

Har du vart ihop vad heter dom?
Ja, jag har haft ett par killar, men typ bara ett seriöst förhållade och det var med David. Det var typ ett år sedan. Innan dess var jag rätt så liten så då hade jag många killar, men inte direkt något som var på riktigt.

När du var ihop kysste du dom?
Mh, jag och David kysstes.

gillar du mest blond eller svart har ?
På sommaren brukar jag gilla att ha blont hår, och på vintern gillar jag mörkt. Men faktiskt så trivs jag riktigt bra i blont den här gången, så vi får se om det blir mörkt igen till vintern eller om jag låter det vara såhär. :)

(Emilias frågor)
1. Va tycker du om min blogg??
Din blogg är riktigt kul att kolla in lite då och då för du lägger upp rätt mycket bilder och en blogg med bilder är mycket roligare än en blogg utan.

2. Vilka bloggar läser du mäst?
Just nu är det typ din, Lenas, ibland Isabelles av dom jag känner typ. Sen läser jag också Kenzas, ibland hon Amandavardet, Kissies, Fokis, Paows, Dessies, Amirs, Rahlenfeldt och ibland Hugo Rosas också.

3. Vad är det pinsamaste du har gjort?
Haha, jag har faktiskt ingen aning.

4. Vad ska en blogg ha för att du ska följa den?
Mycket bilder, det är kul med outfits, att man skriver intressanta saker, uppdaterar rätt så ofta iallafall.

5. Ungefär hur många besökare har du per dag?
Min statistik har gått ner rätt så mycket nu under senaste tiden, så jag har typ runt 30-40 varje dag.

6. Vad tycker du är det bästa med att blogga?
För det första så tycker jag bara att det är riktigt kul. Och sen är det också roligt när man får fina komentarer. Men det bästa med att blogga är nog att man typ får nya vänner och så också. Alltså folk som läser min blogg brukar också lägga till mig på msn eller skicka mail och det är rätt så kul, för då lär man ju känna mer folk.

7. Varför bloggar du?
Från första början så var det ju så att många av mina kompisar hade bloggar och man blev typ inspirerad av deras bloggar. Sen tyckte jag att det verkade vara kul att blogga och dom flesta ville att jag också skulle skaffa en blogg och då gjorde jag det.
 
8. Vad är ditt fullständiga namn?
Elin Elisabeth Victoria Olsson

9. Vad tycker du om paow, dessie och kissie?
Haha.
Paow: Jag gillar hennes blogg för hon skriver ganska mycket och lägger upp rätt mycket outfits. Hon verkar vara en riktigt go och glad tjej för det mesta.
Dessie: Hennes blogg är inte sådär superkul att läsa men ibland när man inte har annat för sig så går det också. Hon uppdaterar inte så ofta och det är lite tråkigt. Men som person verkar hon supa ganska mycket trots att hon bara är typ 17 ?
Kissie: Hon uppdaterar väldigt mycket. Det är roligt att läsa hennes blogg eftersom hon är så bitchig och man skrattar typ alltid när man läser vad som står. Jag tycker inte att hennes låt blev så bra alls, det kunde ju ha låtit mycket bättre.

10. Favorit affär?
Jag gillar Cubus och Gina Tricot.

1.Vem är den bästa storbloggaren enligt dig ?
 Kenza tror jag. Hennes blogg är intressant.

2.Vems blogg gillar du mest kissies vs paows?
Paows. 

3.Vilken klass ska du börja i i blombacka?
7b.. 
 
4.Ska du göra en ny blogg ?
Kolla på svaret där uppe.
 
5.Har du fått fan bilder ? ;P
Nej.

6.Hur länge har du bloggat?
Net är väl ett år nu iallafall.
 
7.Vem har du varit ihop med längst?
David.
 
8.Vilken typ av musik lyssnar du på ?
Jag lyssnar typ på allt. 
 
9.Favorit låt ?
Har ingen just nu..

10.Bor du på boda ?
Nej. Men bor i närheten av Bodastigen.
 
11.Vem e din bästa vän ?
Har många bästavänner, men Lena är nog den närmaste.
 
12.E du i någon förhållande just nu ?
Nej tyvärr.
 
13.Gillar du punk ?
Nja, har inget speciellt imot det.
 
14.Läser du Lenas blogg ?
Såklart. :)

15. Tycker du om foki ? Asså hennes blogg?
Ja, hon är så söt. Hennes blogg är riktigt fin också, så ja, jag gillar både henne och hennes blogg. :)

16. När tänker du flytta hemifrån ?
Jag vill göra det när jag är typ 17. Men jag kommer nog inte flytta förren jag är typ 18 tror jag.
 
17. Är du bra vän med Jelizaveta Malysjeva ?
Nja, jag känner henne iallafall.
 
18. Bh kupa?
75A & B

19. Känner du någon som e en fjortis ?
Nej inte direkt fjortis.

20. Vilken kamera anväder du ?
Min heter typ Fujifilm. 12 megapixlar.  

1. Tycker du att fjortis är ett utseende eller beteende?
Båda

2. Vad är du mäst nöjd med på din kropp?
Gillar mina höga kindben.
 
3. vad brukar du mäst få komplimanger för?
Jaadu, haha vet inte riktigt.

4. Tycker du att det ska bli kul att börja i blombacka?
Nej usch, aldrig ska det bli kul att börja där direkt. Har världens skitklass.

5. Vad tycker du har vart det roligaste i sommar hitils?
Kiruna resan var nog faktiskt det roligaste. Så himla skönt att bara komma ifrån allt, man kommer liksom till en ny värld nästan.

6. Hur länge har ditt längsta förhållande varat?
Typ 2 månader.

7. Dessie eller paow?
Paow.

8. Hur lång är du?
1.53 senaste gången jag mätte mig.

9. Skulle du vilja ändra någonting med dig själv?
Ja.

10. Internet eller mobil?
Haha, blir nog internet isåfall. Men man kan ju ha internet på mobilen. :D

11. Skulle du vela tatuera dig? isf vart och vad?
Ja, skulle vilja tatuera mig typ i nacken eller svanken. Har inte riktigt kommit på vad det ska vara än. Hehe.
 
12. vad tycker du är den viktigaste egenskapen hos en kompis?
Att man ska lyssna när den andra har något att säga och stötta i alla lägen.

13. Vad är det första du lägger märke till hos en kille?
Haha, det beror på vilken kille. Men man kollar ju liksom först på ansiktet.

14. Gina tricot eller bik bok?
Gillar båda mycket, men tror nog det blir Gina isåfall.

15. Är du morron ellr kväll människa?
Kväll helt klart.

16. Har du gjort något i sommar som du inte har gjort tidigare?
Åkt tåg med Lena till Grönan.

17. Jakob eller Edward i the twilight saga?
Edward, men Jacob får mig att dregla :D Fast det gör jag i och för sig av Edward också.

18. Vad vill du jobba med när du blir äldre?
Inte helt säker, men typ flygvärdinna eller Inredare. Haha.

19. Favorit ämne i skolan?
Idrott, hemkunskap.

20. Trivs du där du bor?
Alltså jag trivs i den här lägenheten eftersom vi precis har flyttat, men jag skulle helt klart vilja att lägeheten stog någon annan stans, som tillexemel i Kiruna. Det hade varit mycket bättre.

21. Va tycker du om kissie?
Hennes blogg är bra kul att läsa men gillar inte henne personligen.

22. Vad skulle du hälst vara blind, döv eller stum?
Haha, svårt. Men typ stum tror jag.

23. cola eller fanta?
Cola.

24. Om du fick vara kille för en dag vad skulle du göra då?
Jag skulle gå på stan och ragga tjejer. Bara njuta av livet tror jag :P

25. Vilka tv serier följer du?
Öhm, kollar inte så jättemycket på teve nu eftersom det typ är sommar. Men när jag väl kollar på teve så kollar jag väl typ på Vänner, Two and a half man eller något sånnt skämtprogram.

Tack så jättemycket för alla frågor nu. Det var jättekul att svara på dom. Hoppas ni blev nöjda med svaren också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0