Löshåret är på!

Hej mina sötnosar!

Igår berättade jag ju att min kusin följde med oss ner hit till stockholm igår. Och nu är hon inte kvar.. Tråkigt men sant. Vi körde henne till Arlanda idag, hon skulle iväg till Göteborg. Men innan dess så har vi ju hunnit vara med henne ganska länge. På dagen var det ju pissväder.. Så vi bestämde oss för att åka till Skärholmen ett tag och typ shoppa lite. Jag var tvungen att köpa clips till löshåret, har alltid velat ha, och hon skulle lämna tillbaka en klänning och så. Jag köpte alltså clipsen som jag hittade på Glitter. Hon köpte lite saker och sen åkte vi iväg med henne och lämnade henne.

När jag sen kom hem så sydde jag fast clipsen på löshåret och nu har jag löshår! :)

Visar bilder i nästa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0