Gruvan

Så, nu är jag tillbaka. Har ätit jordgubbar och grädde och lite glass nu. :) Super gått.

Jag vet att jag typ har uppdaterat varrannan dag nu, men det är faktiskt inget jag gör med flit. Så det kanske har varit lite dålig uppdatering. Men när jag väl sitter vid datorn så skriver jag ju några inlägg.
Som jag skrev förra inlägget så var ju jag, mamma, min bror och min kusin i gruvan idag. Förklarade ju kanske inte så bra då. Vi åkte buss in i gruvan, sen hade vi typ en guide som visade oss runt lite där inne och förklarade vad som stod där, och vad man hade det och det till osv. Det var riktigt roligt och spännande faktiskt. Och precis när vi kom ut från bussen så fick vi sätta på oss gula hjälmar. Det hittade jag faktiskt en bild på.

Tagen med mobilen, så den blev inte så bra, men det är iallafall min kusin och min bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0