Grönalund in my heart

Tjena!
Igår blev det ju superbra väder och det var jag så glad för. Så vi åkte ju såklart till Grönan. Kom dit typ några minuter innan dom öppnade, så det var skönt. Sen när dom öppnade så sprang jag och Lena till Insane (det brukar alltid vara mest kö på den) och vi kom FÖRST av alla dit. Dom hade inte änns öppnat den än då, så vi stog utanför och väntade i typ 2 minuter. Sen när vi kom in där så var vi dom första som fick åka! :) Så dagen var helt underbar igår. Bara att jag fick så himla ont i benen (?) Inte kul alls, så vi fick ju liksom sitta ner ganska länge och bara titta på allt folk som sprang omkring.

Vi kom hem typ vid 12 på natten, så då var man helt slut i både benen och huvet. Satt uppe till typ 1 när jag kom hem, sen somnade jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0