varit med lena och stressat lite :)

Hahah, ja, hejsan!
Min dag har varit lite stressig, men ändå jättebra. Dagen började ju såklart med att jag gick upp och åt frukost. Fast, jag gick upp lite för sent så fick stressa lite. Menmen, efter skolan så skulle jag vara med Lena och vi skulle ner till stan innan klockan tre. Jag slutade halv tre. Så sent trodde jag inte att jag slutade så då fick jag typ springa med mina klackskor till Lena. Hahah, och när jag var framme hos Lena så hade jag världens värk i fötterna. Hahah, detta är inte slutet, nej vi skulle ju ner till stan också. När jag var framme hos Lena så var klockan typ kvart i så då fick vi typ småspringa ner till stan. Vi var framme på stan typ tre. Men så stog det ett jättesnäll tjej där utanför och kunde ändå hjälpa oss med Lenas ID kort. Hahah, ah, sen typ var vi lite nere på stan och så gick vi hem till Lena. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0