efter skolan

Halluhallu! Jag är äntligen hemma efter en mycket lång och tråkig dag. Ja, asso jag tog ju svininfluänsasprutan idag i skolan. Det vill jag aldrig mer göra. Skolsystern var inge bra alls. Hon ba tröck in den, var inge snäll och pratade med mig häller. Så jag blev inte så glad efter det. Men Spanskan gick mycket bra.

Är hemma nu i alla fall, så ska nog bara ta det lungt idag. Vi får se om jag går ut och springer med mamma. För har igentligen friidrott idag, men det är inte någon friidrott på hela januari så vill ju ändå träna liksom. Om jag orkar. Men jag har bakat idag också. Bakade kokosbollar. Ska kanske baka lite pizza också. Jo, men nu ska jag titta klart på Top model, eller, asso det började precis. Kyss / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0