skridskor

Som ni kanske ser på rubriken så har jag åkt skridskor idag.
& så har jag träffat min farmor och farfar.
Vi åkte  ner på stan för att "fira" mig. (jag fyller år om två dagar)
För asso dom kan inte träffa mig på min födelsedag, så derför träffades vi idag och jag fick lite presenter.
På min födelsedag får ni se vad jag fick :)
Så ja, vi tog en fika på stan också, det var lite mysigt.
Men när jag kom hem så gick jag ut och skulle åka skridskor.
När jag kom fram till skridskorbanan så var Valentina, Hilina, Axel, Maria & Adde där.
Då åkte jag skridskor med dom i typ två timmar.
Roligt roligt, men jag ångrar att jag inte tog med mig kameran, glömde den hemma, så det blev tyvär inga bilder på det.
Föresten, Lenas mamma fyller år idag, så nu har min mamma gått dit för att fira henne lite.
Jag & min bror kunde inte följa med, för vi har grymt mycket läxor, & så har Max ont i ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0