Jag vill åka utomlands

Det är så himla tråkigt med all snö här. Seriöst, jag går och hoppas på att snön ska gå bort och att det blir soligt, men det verkar inte som att det nånsin kommer bli det. Man vill inte gå upp på mårgonen, för att det är så mörkt, man vill inte gå utanför dörren, för att det är så kallt, man vill bara åka bort här ifrån till varmare länder. Jag vill åka till Spanien, eller till Thailand igen. Eller kanske till Egypten. Idag var det 13 grader ute, fy vad kallt, och det kommer bli ännu kallare..


Här i sverige..

Jag har tagit bilden i Thailand! Fyfan va mycket finare och varmare det ser ut där än här i sverige.

Utsikten från vår "altan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0