Förkyld, skolan, Twilight, skridskor, comviq

Som ni kanske ser på rubriken så har jag gjort rätt mycket idag, och imorgon fyller ju jag år.
På mårgonen när jag vaknade så hade jag comviq, så himla kul!
Men jag har ju för det första varit i skolan, och på rasterna var jag med Elin och Valla.
Så när vi slutade gick jag hem och kollade på Twilight (den första).
Sen så ringde Valla och ville åka skridskor, så då gick jag ner till isen och åkte lite.
Det var ju såklart kulkul!
Nu  när jag har comviq så messar jag typ hela tiden, det känns så kul.
Men såklart, efter jag kom hem från skridskoråkningen så blev jag ju bara mer och mer förkyld.
Jaja, jag älskar iallafall Robert Pattinson.
Men innan jag hade sett filmen så tyckte jag inte han var speciellt snygg, så asso han är mycket mycket snyggare i filmen än på vissa bilder tycker jag.
Eller, jag menar, han är fin på bilder, men efter man sett filmen, så känns han typ ännu snyggare, och man börjar verkligen se att han är skit snygg!!!!


Kommentarer
Postat av: sara

Team Edward <3

2010-02-17 @ 20:26:37
URL: http://theetwilightsagaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0