Möte i skolan.

Hej!
Kom precis hem från ett möte i skolan med mina nya mentorer. Dom var helt okej faktiskt. Och klassen verkar ju vara ganska så normal ändå. Vi får se om jag går kvar där eller byter. Provar iallafall gå där i en månad typ. Riktigt spännande att börja i en så stor skolan nu. Haha, men ändå ska det bli tråkigt.. Men men, det går säkert bra.

Nu ska jag borra upp min spegel i mitt rum, eller jag och jag, det blir väl mest mamma. xD Det kommer bli skiiit snyggt, jag har bestämmt hur den ska sitta.

Har ganska fin outfit idag förresten, tycker jag själv. Jag har inget att ta foto med förrutom mammas dåliga mobil så jag kan nog inte direkt lägga upp en dagens look.

Kommentarer
Postat av: emma

hej!

jag har skrivit ett mail till dig men du svarar inte..

kan jag få en ny header eller inte ?

tacksam för svar!

2010-08-24 @ 17:50:48
URL: http://emmalundkvistt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0