Headers + bloggpaus!

Nej, nu har jag fått nog. Orkar verkligen inte blogga just nu. Har världens sämsta klass och det gör så att humöret inte är direkt på topp. Så måste ta en bloggpaus ett tag tror jag. Imorgon börjar skolan på riktigt, så måste vara fokuserad, ses väl om någon vecka eller så..


 

Många har också velat ha nya header efter att jag gjorde min, och dom ville ha en liknande.
Sen är det också rätt många som jag inte har orkat svara på än om jag kan göra header, men har varit så nere nu ett tag, så har inte orkat öppnat mailen änns, ber om ursäkt för det. Men jag ska fixa header till alla som vill ha, men tror inte att det blir innom dom senaste dagarna iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör man video inlägg?

2010-08-25 @ 17:51:01
Postat av: Anonym

Kan du göra en header åt mig?

2010-08-25 @ 18:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0