shopping

Hejhej! Jag kom precis hem från stan. Asso vi åkte dit vid 12 istället för att vi ville vara lite tidiga. Så när vi kom dit gick vi bara omkring först. Det var jag, Hilli och Valentina. Då gick vi typ till alla möjliga affärer och kollade runt bara. Men efter en stund så köpte jag typ lösögonfransar och en ansiktsmask. Hilli köpte också lösögonfransar och en ansiktsmask och valla köpte en nagelfil. Sen kom Nadia. Hon köpte typ inget tror jag, men det var jättemysigt med er tjejer. Vi gick också till donken en liten stund för att typ äta paj ;) Hahah, och så gick vi och satte oss vid Maren och åt. 


Ansiktsmask 19.50:-
Lösögonfransar 39.50:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0