-

Haye!
Jag gick ju till skolan idag och alla var typ snälla och så. Men sen så började vi jobba med en bok som var sorglig och blev lite ledsen då typ. Men men, efter skolan så gick jag hem derekt. Då ville mamma åka till Ica maxi, och jag var faktiskt lite sugen på det jag med. Såg en grymt snygg halsduk , men jag köpte den inte. Så sen har jag väl bara tagit det lungt hemma med mamma. Nu sitter vi i vardagsrummet och tittar på teve bara. Sköntskönt. Imorgon fyller min mamma år så jag åkte och köpte en Toblerone till henne och ett gulligt kort . (pssst, säg inget ;DD) Jag gjorde också ett armband på slöjden, men jag tappade tyvär bort det. Synd, för det var jättefint.

Men asso jag vet, jag skriver mest om mina dagar nu för tiden. Men jag pallar faktiskt inte hålla på och skriva mycket nu och så nu när jag har det lite jobbigt.


Kommentarer
Postat av: ilona

tänkte också åka till Ica maxi idag för att köpa en soduko bok till min pappa som fyller år idag. Gratta din mamma från mig och jag hoppas hon lever flera år till..

2010-04-15 @ 21:31:18
Postat av: elinevs

Svar till ilona: aww, jag hoppas också det. :'( Grattid till din pappa .

2010-04-17 @ 11:34:10
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0