klockan är mkt, ska gå o sova

tju alla bloggläsare!
asso nu kan ja bara blogga lite snbbt för ja ska snart gå o sova.
men ja ska iaf berätta om min dag nu.
kolla idag, så gick ja upp o då åkte vi till farmor, farfar.
ja älskar min farfar men mn farmor stör mig så fuckat mkt!!
aja, sen typ skatade min bror o pappa i trosa, för mina farmor o farfar bor där.
men när vi skulle åka hem så fick ja damp på pappa för han håller aldrig tiderna.
men men, ja får väl stå ut ett tag till.
så nu sitter ja hemma här hos pappa, kollar på lite bloggar o sånnt.
men ärligt, detta är till eve o madde, ja menar inget illa.
kolla, de känns liskom som ni typ försöker lite att va som ja.
o de är inte bara de där me klänningen eve, de blir liskom mer o mer.
men ja ska kanske snacka me er i skolan om de på måndag lite.
för såhär står ja inte ut.
de är inte så speciellt roligt.
känns typ som ja ger jättemkt, bjuder på mig själv o sånnt, men man får bara 2 härmisar tbx.
aja, asso ta inte illa upp, ja bara säger som ja känner.
mh, men nu ska ja typ gå o sova iaf.
igentligen sa ja ju att ja inte skulle blogga i helgen, men ja fick tag på en dator.
o nu när ja ändå håller på att skriver kan ja ju skriva va ja ska göra imorrn.
ah, imorrn ska ja typ va hemma hos pappa ett tag på dagen o så.
sen kl 5 så kommer nåra släktigar typ.
ska bli jättekul att se dom, o dom har en super söt unge.
så, de är väl planerna för imorrn.
vad ska ni göra imorrn?
vi hörs / elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0