stan idag, ingen bio

hej igen !
vi gick ner på stan idag men orkade inte kolla på bio. vi vill kolla på heron city
istället. så de blir nog en annan dag. men de va jätteroligt på stan iaf. först gick vi
till H&M o där köpte ja en BH. sen stannade mamma kvar där ett tag o ja gick till
bikbok. där såg ja maria o hilina så då blev ja typ okonsentrerad på att kolla på
kläder så ja gick till stadium istället. där va mamma o max. kollade lite där o sen
gick ja till typ accent. kollade på väskor men ja hittade ingen fin som passade mig.
då gick ja tillbaka till bikbok o gissa vem ja såg där. EMILIA. hiihih, först såg ja inte
henne men efter ett tag kollade hon på mig o då gick ja fram o kramade henne.

jag: heej.
emilia: hejsan
jag: men gud va fint ditt hår blev.
emilia: men ditt blev oxå jättefint.
jag: hihih tack, vad gör ni här?
emilia: vi har typ varit på nån festval här?
jag: okej, hur länge har ni varit här då?
emilia: ja venne, kanske typ en timme.
jag:jaha okej.
emili: yes.
jag: men vi hörs då.
emilia: aah, de gör vi.

hihih, lite rolig konversation ;p men sen gick ja iaf o kollade lite där inne på bikbok.
hittade en jättefin tjcoktröja o mjukisbyxor. dom ville ja ha o då kom mamma precis.
vi köpte dom o så åkte vi hem. lr ja o mamma lämnade max hemma o så åkte vi
till maxi. där gick vi nåra timmar o sen åkte vi hem igen. rolig dag.
puss på dagen / elin

Kommentarer
Postat av: Linnea

Var det dom där Beverly hills ??

finns dom is södert ?? <333

2009-08-23 @ 15:51:45
Postat av: elinevs

till linnea!



mh, beveliy hills?

2009-08-24 @ 22:04:28
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0