lösnaglarna är på igen

har satt på mina lösnaglar nu igen, men de är fortfarande svårt att skriva tycker jag.
så de kanske blir lite fel då o då.
aja, iadg har ja varit i skolan, vi hade engelska, no, so o idrott.
när vi sluta va ja lite me erik, eve, madde o valla.
sen skulle vi typ alla gå hem o ja satte mig derekt  vid datorn o kolla på jackor.
så har äntligne hittat en som vi ska åka o titta på imorrn.
o föresten, imårse vaknade ja då klockan ringde.
halv 7. sen va ja jättetrött så ja tänkte vila lite i min säng, då somna ja.
ja vaknade halv 8 igen, börjar skolan kvart över 8.
så då orkade ja inte gå upp för ja visste att ja ba skulle blik strässad.
ja tänkte nej ja sover en halvtimme till, då behöver ja inte strässa ( för då har ja ju försovit mig)
så ja gjorde så, o så gick ja upp vid 8.
ringde mamma o sa att jja hade försovit mig, då ringe hon skolan o ja vkunde ta vde vhelt lungt! ;p
hahhahaha, ja är smart.
hörs  säkert senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0