är me eve o madde ;p

hejsan bloggen!
nu är ja hemma hos mig o är me eve o madde.
hahah, ja har blivit vän me eve nu igen, de är ju roligt, för ja gillar inte att bråka.
men senare ikväll sak vi typ åka till enhörna o kolla på en lägenhet.
fast vi kommer säkert inte flytta dit, men ja vill.
aja, sen efter de ska ja på hockey, o den här gången lovar jag att ja kommer.
föresten, igår somnade jag kl 17.00 o sen vaknade ja 23.00.
ja va typ skit trött den dagen, men sen kl 23.00 va de jättesvårt att somna igen.
hahah, men vi hörs senare.
kyssar/ elin, eve, madde

Kommentarer
Postat av: madelene

jag älskar er (L)

2009-10-08 @ 22:16:09
Postat av: Linn<3

Va gulliga ni är ! ;pp <33

Älskar er !

2009-10-11 @ 10:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0