Tack!

Okej, jag ska inte ta bort bloggen. Tack för alla söta komentarer. Men jag kommer nog ta en paus ganska länge nu. Eftersom jag liksom inte har någon kamera eller bra mobil så kan jag ju inte ta några bilder alls, och då blir bloggen bara tråkig. Så ni får ursäkta ifall det inte uppdaterar bra.

Igår blev jag förresten tillsammans med en underbar grabb. Han gick hem till mig klockan tio på kvällen för att fråga om vi skulle bli tillsammans, och då kan man liksom inte säga nej. :D Han är världens snällaste. Så idag var jag på stan med Josefine, Madelene och Evelina. Dom tog bussen hem, och jag gick. Så sen kom min babe och följde mig hem. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e du tsm med :D

2010-09-07 @ 20:31:24
Postat av: paulina

vad bra attt du inte stänger bloggen gumman hihi :) jag älskar den

2010-09-08 @ 00:27:06
Postat av: Anonym

har du kysst han du är tsm med?

2010-09-09 @ 19:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0