Svaren från frågestunden

Vilka e dem fem snyggaste killarna i klassen . och vilka e dem fem fulaste :D
Erik, Kim, Elias, Ludvig, Tobias (?) Asso, det är ju taskigt att säga fulaste, men om vi säger konstigaste istället så är det typ Charlie, Gabriel, Hosein, Mikael, André. 

Vad tycker du e snyggt på killar alltså klädesplagg
Det finns mycket som är fint på killar, men typ det vanliga är väl helt okej. Jeans, T-shirt!?

tycker du att Digerdödens musik är dålig?
:)
Nejnej, inte alls :)

vad tycker du om mej? (Josefine frågar)
gillar du någon lite exrta mycket?
litar du på mig?(Josefine frågar)
vem är din närmaste vän?

Du är en vän som jag alltid kommer ha i mitt hjärta.
Som vänner ja, :)
Ja, självklart litar jag på dig.
Erik just nu iallafall.

- gillar du någon?
-tycker du att jag ställer upp för dig?(Evelina frågar)
Jag gillar massor, men just nu ingen i kärlek.
Adå, alltid.

Din navelpercins är skit snygg ;)
Men hur fick du dina föreldrar att gå med på det, hah :D

Tack så mycket. Min mamma har själv navelpiercing och jag har alltid velat ha det, så det var helt okej med henne. Men för pappa berättade jag inte änns det när jag skulle ta. Så han blev väl lite sne när jag berättade att jag hade tagit utan att fråga honom.

1. är du oskuld ?
2.vad tycker du om mig ? (Juliet frågar)
3.vem gillar du ?
4.hamburgare eller kebab ?
Ja.
Du stöttar alltid och är alltid jättesnäll.
Jag gillar massor, men just nu ingen i kärlek.
Det beror på vilket humör jag är på, men tror det blir hamburgare.

Du bor i södertälje va?
Yäääy,

1. vem gillar du?
2. vad tycker du om mig?(Moa frågar)
3. vem är din aldra bästavän?
4. vem/vilka betyder mest för dig?
5. hur många har du varit tsm med, vilka?
6. vem hatar du mest av dina vänner?

Ingen i kärlek just nu.
Jag känner inte dig så jättebra, men du är en söt tjej som bryr sig om än.
Erik just nu.
Erik, Lena, Valentina, Hilina.
Asso jag har inte derekt räknat, men det är ganska många. Kommer inte änns ihåg alla just nu.
Om jag hatar någon så är den inte min vän.

hur länge haru haft blogg?
vart köpte u din piercing?
favvifärg?
snyggaste killen?
fulaste killen?
bästa vännen?
ng på g nu?
någon/några du tycker är söt?
hur länge va ditt senaste förhålande?:)
Sedan juli 2009.
Jag köpte den inte, men jag tog hålet på stan.
Rosa.
Erik.
Öhm, Felix.
Erik.
Nej, faktiskt inte.
Många är söta, men kolla där uppe villka jag har skrivit.
Typ en vecka.

hur kommer det sej att du typ får damp såfort ngn har lika dana kläder som dig?
Igentligen, hur många gånger måste jag förklara detta? Jag tycker bara att det är jättestörande, och det finns en tjej i min klass som köper samma kläder som mig ständigt, även fast jag säger att hon inte får.

Har du några syskon? om du har hur många? :)
Ja, en bror.

Tack så mycket för alla frågor. Det jag tycker är konstigt, är att samma personer ställer samma frågor om och om igen. Jag har liksom inte frågestund för att jag ska svara på samma frågor, även fast det är snällt att ni ställer frågor. Men, tänkt på det och nästan varje gång så finns det minst 2 frågor som är likadana som från den innan.
Tack iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0