Nya bikinis

Hejsanhejsan!
Jag har precis kommit hem från skärholmen. Har varit och shoppat lite bikinisar. Men den där badräkten fanns tyvär inte, så kanske ska beställa den. Jag har haft en underbar dag. Åkte först till Skärholmens köpcentrum. Där köpte jag typ två bikinis och en tröja. Efter det åkte jag till ikea och köpte en ny kudde. Haha, och så sen åkte jag till Heron city och käkade kebab :D Eller jag och jag, asso mamma och min bror var också med.

Bikini-överdel 129:-
Bikini-underdel 99:-

(bilden blir större om du klickar)


Bikini-överdel 129:-
Bikini-underdel 99:-

(bilden blir större om du klickar påd en)

29:- (REA)

Jag säger tyvär inte varifrån jag har köpt grejerna, men det är för att undvika konflikter :)


Kommentarer
Postat av: hilinaaah

ASSO SNYGGING !!! <33333

2010-05-29 @ 22:50:45
Postat av: adde

:)

2010-11-24 @ 16:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0