Lena på onsdag

Jag vet att det kanske har varit lite dålig uppdatering dom senaste dagarna, men jag gör inte så mycket om dagarna och har inte något att skriva om då. Men nu har jag iallafall jätteont i huvudet och vill gå till skolan imorgon eftersom att jag har missat så mycket förra veckan. Så jag hoppas att det blir bättre till imorgon. Jaja, jag lovar att jag ska bli bättre på att skriva, och skriva mer intressanta saker, men om ni vill så får ni ju komentera vad ni vill att jag ska skriva om här. För ni är faktiskt också en viktig del i den här bloggen!

På onsdag ska jag vara med Lena. Hon har ju varit i Danmark några dagar nu och det var rätt så länge sen jag var med henne. Så det ska bli riktigt kul att träffas på onsdag ♥ 


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag hade tydligen utvecklingssamtal den dagen baby.. :( Men vad säger du om torsdag? Jag älskar dig mest!<3

2010-05-04 @ 06:49:33
URL: http://lenatoday.blogg.se/
Postat av: Alicia

Heejheej, fin blogg :) <3

2010-05-11 @ 15:45:24
URL: http://aliciajonsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0