Förlåt för dålig uppdatering!

Hejhej!
Jag har precis duschat och mina dag har varit ganska lik den igår, också väldigt rolig. Jag kom på morgonen till skolan och sa hej till alla. Sen så hade vi typ nått ämne där det var att vi skulle planera inför våran kabaré. Så jag ska typ rappa en låt med Valentina, sen rappa en till låt med Hilina och Valentina, sen göra en supercool låt med typ 5 personer i och kanske dansa. Jaja, iallafall så var det jättekul. Och efter skolan så åkte jag till stan med mamma och köpte silvershampoo och silverbalsam.

Men eftersom Lena inte kunde vara idag så ska jag ju vara med henne imorgon så idag var jag med Valentina istället. Riktigt roligt faktiskt :D


89:- /st.  178:- för båda.
Från Åhléns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0