Bloggade inget igår

Hejsan allesammans!
Tyvävr blev det ingen bloggning igår men det är typ för att jag har ju hållt på och flyttat och sånnt. Lite jobbigt och tungt, men riktigt roligt att vara inne i lägenheten nu. Jag har ett supersnyggt ljust rum som jag själv har valt tapeter i. Och så har jag en egen toalett. Verkligen mysig lägenhet, här vill jag bo väldigt länge tror jag. Så, som sagt, det har varit fullt upp hela dagen igår och idag. Jag har byggt ihop min säng och mitt barbord som jag just nu sitter och bloggar vid. Härligt härligt. Men nu ska jag typ gå och äta. Har ätit pizza idag till lunch och nu ska jag gå och titta vad vi har i kylskåpet :) Har faktiskt riktigt riktigt ont i benen för att jag har burit så mycket idag.

Wellwell, jag kanske kanske bloggar mer idag, men imorgon eller idag får ni se bilder på mitt rum och lägenheten. Så kanske hörs senare babies ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0