Fick bara lust att blogga

Hej! Nu fick jag helt plötsligt verkligen lust att skriva ett inlägg efter att ha kollat på någras bloggar. Det har inte hänt något speciellt alls under dagen, bara det att jag typ var med Valentina en liten stund efter skolan, och jag skulle igentligen varit med Hilina, men hon gick till en annan istället.. Hehe, nej men faktiskt så hade jag tänk mig att vara med någon, eftersom min mamma jobbade lite längre och jag hade ingen derekt lust att bara gå hem och sätta mig. Men jag fick göra det ändå. Fast jag blev uttåkad efter några minuter så då bakade jag lite knäck och sen städade jag mitt rum.. Juste, jag fixade några av mina lösnaglar också med dom nya sakerna från melba.
 Imorgon ska jag vara med Lena efter skolan tror jag, så vet inte om jag bloggar något.

Så ni vet så är min kamera helt sjuk så jag kommer nog inte kunna göra något videonlägg på ganska länge tror jag. Asso ljudet blir helt cepe och man hör typ ingenting.

Inte så nyttigt, men gått


Så såg naglarna ut innan jag hade fixat dom typ


Dom här tyckte jag blev mycket sötare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0