shopping

Cha!
Igår så hade jag fullt upp hela dagen, så hade tyvär ingen möjlighet att blogga. Jag och mamma åkte till samma ställe som vi var på i fredags när vi åkte skyview. Där shoppade vi en massa kul. Först fikade vi lite, och sedan gick vi till några affärer. Jag köpte en fin tröja, en till skjorta, tre ringar och en hårrosett. Det var faktiskt jätteroligt där och jag skulle kunna tänka mig att åka dit igen. Tänkte köpa en skinnjacka, men jag köpte tröjorna istället. Kanske ska köpa skinnjackan nästa månad om vi åker dit igen. Men jaja, efter vi åkte hem så skulle ju jag på fest typ, asso klassfest. Så det var från sju till tio.

Min outfit ute.

Superfin tröja 199:-

Skjorta 149:-


Hårrosett 29.50:-
Ringarna 129:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0