PIERCING!!

HejsanSvejsan!
Jag vaknade runt tio nånting, och gick upp och startade teven. Sen så åkte jag och mamma till skärholmen för att vi skulle se vad det kostade att ta piercing i naveln där. Jag köpte också lite smink och så. Men att ta hål i naveln kostade 500 kronor där, fast han som piercade hade precis gått hem för dagen, så då åkte vi till stan i södertälje istället. Där kostade det 600 kronor och dom skulle precis stänga. Men jag han ta hål, det blev så himla snyggt!


600:-
Så himla snygg, men det gjorde faktiskt ont tycker jag!
Min mage ser lite blå ut där, men det är för att hon ritade med en blå penna där hon skulle göra hålet.

Fick örhängerna gratis från Bikbok.
Rosa läppstift 105:- från H&M

 
Eyeliner (en lila och en silver) från H&M 39.50 :- st


Ögonfransböjare från H&M 29.50 :-

Ring från Bikbok 39.50 :-

Jag lägger ut mer bilder på piercingen sen.


Kommentarer
Postat av: ilona

fan vad fint det blev,

om jag var du så skulle jag vara naken hela

tiden hahaha nej skojar :P

men skit skit skit SNYGG, love it <3

2010-03-06 @ 15:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0