pallade inte blogga igår

HejsanSvejsan!
Igår så orkade jag verkligen inte starta datorn så jag bloggade inget igår. Men jag hade en ganska jobbig dag igår. På mårgonen så mådde jag jättedåligt. Jag hade superont i magen. Men jag gick ändå till skolan. Sen när jag kom hem så somnade jag typ till halv sex på kvällen. Och samma kväll så skulle jag och min bror hem till pappa. Så det var bara att börja packa grejerna. När jag ahde packat så kom farmor och farfar och håmtade mig och Max, för dom skulle också till pappa och hälsa på för att jag ahde namnsdag. Viktoria. Det var kul att träffa dom igen och vi hade det bara mysgt. Men nu vet jag inte vad jag ska göra eftersom min bror och pappa är  och spelat bädmington. Jaja, hörs väl antagligen senare eller imorgon dådå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0