Naturskolan

Ja, idag så gick det mycket bra att gå upp på mårgonen. Så jag packade mina saker till Naturskolan, för att vi skulle åka dit med skolan. Men när jag kommer till skolan och har packat varm choklad, mat och allt så visar det sig att det inte var min grupp som skulle åka idag. Fast jag fick som tur var åka med Valentina och hennes grupp istället. Så, det var jättetråkigt på Naturskolan och mina skor var som två badhus. Men sen när jag kom hem så var jag en stund med Valentina och kan ni gissa vad vi gjorde? HAHAHAHA, vi spelade Digimon den här gången. Och lite Starwars ^^.

Så nu ska jag bara ta det lungt, har precis duschat och är klar för en skön kväll framför teven bara. Kanske sätter på någon film, men annars kommer jag nog bara kolla på teve. Så nu ska jag ha det mysigt, kanske bloggar mer senare om jag orkar.

Min nya tröja som jag köpte igår. Jag hade inte på mig något idag av det jag köpte igår, men tog på mig den här tröjan efter att jag hade duschat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0