Imorgon ska jag till fjällen

Hejsan!
Idag vaknade jag vid ett på dagen, då gick jag upp och åt frukost. Sen körde pappa mig hem till mamma och nu har jag väl typ precis ätit här då. Hahah, jag och min bror lagade köttbullar. Har inte så jättemycket mer att säga men jag ska väl typ fixa lite bilder nu på datorn, det är ganska kul. Men jag ska typ få photoshop här så då kan jag ju göra bilderna ännu bättre och snyggare.

Jag har ju föresten friidrott idag, men ska inte gå. Det är så tråkigt att bara springa i en halvtimme. Men tror nog att jag ska springa med mamma ute istället, hon ville typ det. (;

Imorgon åker jag till fjällen sent på kvällen. Vi åker väl typ vid tio på kvällen. Sen ska vi åka skidor på onsdag och sen åker vi hem på fredag. Det ska bli väldigt kul att träffa min farbror och hans fru och deras barn igen. Men som jag sa förut så ska jag ju inte ta med mig datorn dit tror jag. Så kommer inte uppdatera något under onsdag, torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0