I'm home again!

Sho!
Min dag har varit riktigt bra. Vi hade dockteater för småungar idag i skolan. Hahah, superkul fakitkst. Efter skolan gick jag bara hem, så har inte haft så mycket mer för mig. Fast ska typ snart äta och sen kanske jag är med någon om jag blir riktigt uttråkad. Ska förresten försöka att inte slösa så mycket pengar den här månaden, för att jag typ vill spara lite pengar till en ny mobil och mer.

Ni får inte glömma att svara på vad ni tycker att jag ska skriva om mer.

Hehehe, det blev en lite gammal bild då, men den får duga.


Kommentarer
Postat av: Lena

Min mobil håller på att gå sönder, så jag behöver en ny :p<3

2010-03-24 @ 06:31:00
URL: http://lenatoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0