hockeyn

Tjooo! Hahah, nu har jag precis varit och kollat på hockey. Där träffade jag David, Elias, Madelene, Erik, Kim, nån Sebbe, Eric, Josefine, Ludde och fler. Var mest med Madelene och typ Josefine. Men sen kom någon tjej som hette Elin som jag lärde känna lite granna, så henne var jag också med. Det var kulkul, men det skulle varit roligare om Hilina var där ddd: Faktiskt riktigt länge sen jag var på hockey, och är igentligen inte speciellt intresserad av hockeyn, men jag är mest med mina vänner.

Hade på mig min nya skjorta som jag köpte igår, sen ett par snygga leggings, den vita väskan jag köpte i fredags och mina tre rosa ringar som jag köpte igår. Det blir tyvär inga bilder i det här inlägget, men det är för att jag inte tog några kort på hockeyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0