Hemmadag idag också

Hej!
Jag har ju som sagt varit hemma från skolan idag också för att jag inte mådde så bra igår och hade lite feber. Men måste säga att jag mår mycket bättre idag och ska nog gå till skolan imorgon. Eftersom jag mådde bättre idag så kunde jag iallafall gå utanför dörren. Och det var ju tur att det var fint väder idag också. Solen sken och jag köpte faktiskt ett par supersnygga solbrillor. Jag åkte också till Elgiganten för att kolla på mobiler och jag ska nog inte ha den där nokian som jag bloggade om igår. Tror att det blir Yari eller någon helt annan. Har inte riktigt bestämt mig än, men vi får se.

Yäääy, nu börjar det äntligen bli lite varmt och man kan ta på sig skinnjacka :)
Solglasögonen köpte jag idag, (visar flera bilder i nästa inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0