Elin svarar på komentar

Postat av Lollo

Hey, haha nu blev jag jätte nyfiken, vart är det du köper naglarna alltså när dom är helt tomma, är själv intresserad av nail art så nu när jag såg att du oxå gör sånt så tänkte jag passa på att fråga :D
kan du inte göra video nångång? :D



Elin svarar

Cha Lollo!
Asso dom naglarna på bilden har jag köpt i Thailand. Men brukar för det mesta köpa naglarna på internet. Grejerna på naglarna på bilden har jag köpt på internet på melba.se. Hemsidan är jättebra tycker jag själv och det finns mycket att välja på. Bra priser också. ;)

Vad tycker du att jag ska göra en video om? Asso om hur jag designar dom eller vad? ;)


Kommentarer
Postat av: Lollo

ja typ xd alltså från början till slut :D

2010-03-31 @ 17:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0