äntligen fredag igen!

Hejsan!
Jag han helt enkelt inte blogga igår. Hade mycket för mig. Kollade tillexempel på två filmer och typ chillade hemma. Sen fick jag typ veta en jättejobbig sak som jag inte kommer skriva om här i bloggen, men det gjorde mig iallafall väldigt ledsen. Men dagen idag har varit bättre. Förutom att jag var lite ledsen idag också. Menmen, nu är det iallafall fredag igen!! Så skönt. Men idag ska jag ju hem till pappa, men vet inte om jag kommer stå ut med att vara där hela helgen :DD Hoppas att vi kommer hitta på något kul. Kommer nog inte kunna blogga så mycket i helgen tror jag. Men ett och annat inlägg blir det väl.

Tack för att vissa av er svarade på vad ni tycker att jag ska skriva om och lite sånnt. Så kommer säkert göra en ny kategori snart. Blir säkert nya kategorier som hiss & diss, shopping och kanske lite mer om naglar.

Kommentarer
Postat av: hanna - http://hannasagman.blogg.se

hejsan, kolla in min blogg? <3

ha det bra!

2010-03-28 @ 16:05:22
URL: http://hannasagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0