Trött, men det är sommarlov, så jag orkar inte bry mig :)

Hey!
Klockan är nu lite mer än ett på natten och jag kan typ inte sonma. Är rätt så trött, men so what liksom, det är ju sommarlov och lördag. Har lite tråkigt faktiskt, inge bra på teve och det finns inget att göra på datorn. Photoshopade lite bilder, men pallade typ inte göra dom så fina, så jag sparade typ en bara. Nu finns det inget att göra, så jag får väl kanske sätta på någon film eller äta något, har inte ätit någon middag idag. Hoppar nästan alltid över ett mål om dagen, antinge lunchen eller middagen. Frukost försöker jag alltid att äta. Igår åt jag inte lunch. :)


Kommentarer
Postat av: fanny

- länkade nyss dig i min blogg :) bara så du veet.

kram.

2010-06-13 @ 11:02:18
URL: http://fannypetrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0