SOMMARLOV!!

Först ska jag berätta en tragisk sak.. Igår så dog min morfars systers barnbarn. Alltså min mammas fasters barnbarn. Det var inte alls kul att få reda på igår, och hon som skulle ta studenten idag. Men men, jag kände inte henne så bra ändå. Hon och jag lekte bara mycket när va var små..

Jaja, öhm, idag slutade vi ju skolan. Riktigt skönt, men lite tråkigt ändå. Tänk, nu är det sommarlov. Känns inte som det. Asso, nu får man liksom sova hur länge som helst, göra precis vad man vill, och det är det som är härligt, men det är inte så roligt att vi skiljs från våran stora klass. Kommer verkligen sakna alla 53 elever och kompisar.

Hehe, facelook :)

Mina älsklingar, Hilina och Valentina

Pucko Elin :) HAHAHA, nej, skoja bara.

Me and my sister



Höhö, jag och min lärare. Kommer verkligen sakna honom, han var typ roligast. Han drev hela tiden med oss, och skojade och busade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0