Nu är vi iallafall här.

Hejhej!
Jag sitter just nu på min säng i sandviken. Har typ bara suttit i bilen idag och åkt omkring. Vi har letat efter en björn. Det sägs typ att det ska finnas lite björnar här uppe nu, så vi kollade runt lite i skogar, men vi såg ingen. Hade ju varit lite läskigt att se en kanske, så det var ju lite tur dådå att vi inte såg en.

Vi kom ju hit igår, och då träffade typ min farbror och hans fru, sen deras barn. Det var riktigt varmt här igår och solen sken. I vattnet var det typ 20 grader. Eller om jag ska vara exakt så var det 19.9 grader. Jag badade inget, men kanske ska göra det någon annan dag. Vi stannar ju ändå här till på onsdag.


Haha, lite vita fötter, men det ska bli ändringar på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0