Lösenordet + Bobby :)

Ah hej igen!
Ni vet, jag hade ju lösenord på bloggen för inte så länge sen. Det var ju som sagt var för att få bort ovälkomna läsare som tillexempel min släkt på pappas sida. Jag har faktiskt inget emot att dom på mammas sida kollar, men det är för att varje gång jag kommer hem till pappa eller släkten på pappas sida så börjar dom snacka om det och babblar om vad jag får inte och får skriva. Jag skriver vad fan jag vill. Ursäkta språket, men jag blir så trött på alla dummisar. Och dom är så knäppa, så dom lyssnar inte änns på mig när jag säger att dom inte får kolla.

Nu är det ju iallafall sommarlov, och semester så då tror jag nog ändå inte att någon släkt hinner kolla, så därför har jag nu tagit bort lösenordet. Men men, lösenordet kanske kommer tillbaka någon gång och det gör ju att jag får mindre läsare.. :(

Förresten, ni vet när jag och Lena var på Grönan? Förra tisdagen (alltså förra veckan på tisdagen). Då när vi var påväg hem och skulle gå till tåget, så såg vi Bobby från Mammas pojkar. Det var lite coolt tycker jag faktiskt! Har helt glömt bort att skriva det.


Kommentarer
Postat av: Lena

Haha det var coolt :D<3

2010-06-26 @ 11:42:37
URL: http://lenatoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0