Lång dag!

Hej!
Jo, jag vet att det har varit dåligt med bloggning idag, men jag har faktiskt gjort saker hela dagen, och har inte haft tid att starta datorn. Jag kan ju börjasr med att berätta allt jag har gjort idag. Först så gick jag ju upp och åkte till något ställe med en klättervägg, asso det var typ ett rum som man kunde hyra. Sen så åkte jag till Valbo köpcentrum. Där gick jag i ett par timmar och köpte äntligen min baseballjacka!!! Alltså, det var ju skönt att jag inte behövde beställa den. Så den köpte jag, fast i blå, och så köpte jag en annan snygg tröja också. Sen så när jag kom hem hit till sandviken, så käkade jag lite och så. Efter det var det dags att åka ut och fiska. Haha, jag var den ända som fick någon fisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0