Kalmar hela dagen!

Hej! Jo, minnsan, idag har jag bara varit i Kalmar hela dagen. Min bror skadade foten i fredags, så vi åkte in till akuten idag. Men jag orkade inte sitta på sjukhuset så länge. Först satt jag där i typ 2 timmar, sen gick jag en sväng och fikade. Så sen efter det så åkte jag in till något köpcentrum där jag gick i några timmar. Men jag köpte inget annat än halvtabletter (inte för att jag har ont i halsen, utan för att det bara är gått :)) Så sen när jag var klar där så kom min bror. Och det visade sig typ att han inte änns hade någe problem med foten, bara att han hade fått lite ont och stukat den. -,- Jag ska kanske köpa en bikini någon annan dag när vi åker in till Färjestaden eller Kalmar, för jag hittade en supersnygg förut, fast jag köpte den inte då.


Hehe, min nya favoritblomma här på Öland. Vet inte riktigt vad den heter, men den luktar ljuvligt och dessutom är den ju rosa också. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0