Imorgon ska jag hem!

Hejsan! Det har varit väldigt kul här i Sandviken och fint väder. Idag har jag legat på deras brygga nästan hela dagen. Har också lekt lite med min lillkusse. :) Men faktiskt så har jag nästan bara solat idag. Jag blev jättebrun på axlarna och brände mig lite i ansiktet tror jag. Det har varit 21 grader i vattnet idag, riktigt riktigt varmt, men jag har inte direkt haft någon lust att bada. Just nu är det 22.2 grader ute och jag sitter i solen, men det kom lite regn här för några minuter sen så då var jag tvungen att gå in, men nu är det fint igen, så nu sitter jag ute.

Vi börjar ju röra oss hemmot imorgon igen dådå. Men jag ska bara hem och packa om lite kläder och sånnt, sen på torsdagen åker vi direkt till Öland. Det ska också bli riktigt kul, så där ska jag vara på midsommar.
Vad ska ni göra på midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0