Mycket gjort

Hey!
Igår blev det ju inge bloggning, hann bara inte. Åkte ju iväg till min morbror igår och var med dom hela dagen igår. Har också varit med dom hela dagen idag också. Vi äter jättegått här och hoppar studsmatta. :) Haha, men idag har jag faktiskt haft lite ont i huvudet, och har det fortfarande.. Men men, det börjar bli bättre iallafall. Jaja, vet ni vem det var som kom och väckte mig imårse då? Nej, klart ni inte vet, det ver deras söta hund. Haha, den ställde sig vid kanten av sängen och började gnälla.

Yeah, igår köpte jag förresten ett par nya leggings som ser ut som byxor, och ett par jeans.

Fram

Bak
Leggings 159.95:- från Mera mode

Fram

Bak
Jeans (mycket mycket snyggare på) 199.95:- från Mera mode

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0