Ska iväg...

..Och bada snart. Senare ikväll så ska jag äta kräftor, kanske vid stranden. Det skulle vara sjukt mysigt. Vi får se hur det blir.
 Idag har jag inge smink och ser förj*vlig ut. Haha, nej men det ser inte bra ut iallafall. Gick också och la mig med blött hår igår, så nu är det helt lockigt. Men men, jag kan ju alltid platta håret och sminka mig, men isåfall gör jag det sen när vi har badat, för det kanske inte är så mart att fixa mig innan och sen gå och bada. Haha, jaja. Men vi ses väl antagligen senare hoppas jag.

Måste förresten säga tack för alla gulliga som röstar på min bild i Husman hagbergs tävling. Jättesnällt, jag uppskattar det verkligen!


Kommentarer
Postat av: Carro

SÖTIS!

2010-07-01 @ 20:14:24
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0