Nya skor!

Hejsan allesammans!
Igår kom vi fram hit till Tärendö. Min moster har en stuga här och vi har det jättemysigt. Ah, så igår typ åt vi gott och sen gick jag och min bror och bastade. :) Det är så förbaskatt mycket mygg här, men mysigt är det ändå. Igår kom också min kusin hit och hälsa på för att vi hade kommit, så hon ville träffa oss. Vi tänkte åka till hennes jobb idag och överraska henne. Sen senare ikväll ska hon komma hit idag igen. 
 
Den här natten har jag verkligen inte sovit bra alls. Jag har legat vaken ända sen typ 12 till 6 på mårgonen. Jag kollade på klockan vid 6, och då somnade jag om till 10 på mårgonen. Usch, har alltså legat vaken i 6 timmar typ. Det var jätteljust ute, sen fläkten inne i det rum jag sov lät hur mycket som helst, sen hade jag massa tankar i huvet.

Förresten, jag fick ett par grymt snygga skor av moster igår. Jag älskar dom verkligen. Dom är rosa också.

Kommentarer
Postat av: Carro

saknar er redan ju......! var grymt kul att få träffa er igen!!!! KRAM <3

2010-07-14 @ 23:19:29
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0