Kväll hos Lena igår.

Hejsan!
Blev en härlig kväll hos Lena igår iallafall. Min magvärk gick bort lite så jag bestämde mig för att gå dit ändå. Vi hade en jättemysig kväll, åt middag där och typ gick ut och lite sånnt. Vi hade tänkt åka till Grönalund imorgon, men jag har mensvärk så jag sa att vi typ får ta det någon annan gång. Jag menar, det blir ju inge kul att åka till Grönalund med mensvärk och inte kunna åka något bara för man har ont i magen. Jag brukar inte direkt ha så här ont i magen.

Men men, hade varit roligt om man inte hade haft ont i magen.

Idag har jag typ varit i Skärholmen och shoppat lite lite.

Hårspray 29.90 :- styck. (Mycket billigt och bra)

Body splash (luktar supergått) 19.90 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0