världens sämsta natt..

Hej! Inatt har jag inte sovit någe bra alls. Inte på fyra-fem dagar har jag sovit bra. Jag la mig först i min säng. Sen kunde jag typ inte somna, låg typ uppe en timme. Då gick jag och la mig i soffan. Var jättenära på att somna, men då skulle jag vrida mig så då vaknade jag till igen. Vid halv två på natten gick jag upp och kissade. Då vaknade mamma typ. Sen fick jag en alvedon och hon gav mig massage i nacken, sen kunde jag somna typ vid 2 eller nått. Vid åtta vaknade jag igen på mårgonen. Sen somnade jag om till nio och då gick jag upp. :(( Aja, sen på dagen gick vi och badade och tränade lite. Och nu har jag typ hoppat runt med min bror och skadat mig i nacken så jag har skit ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0