Ska snart gå och sova

Ja, nu har hela dagen varit och jag har tillbringat den med farmor, farfar, pappa, hans fru, min bror.
Jag fick lovika vantar och en jättesöt mössa av famor och farfar i fördelsedagspresent idag.
Asso även fast jag fyller år om typ en månad så fick jag det nu för att det typ är kallt ute nu och jag behöver anväda det nu.
Hon och farmor köpte vita först, men sen ringde jag och sa att jag ville ha gråa.
Då provade dom att byta och det gick, så fick jättefina vantar och en mössa.
Har faktiskt inte sett en sån mössa förut, men jag tror jag kommer använda den jätte mycket nu.
Jaja, imorgon ska jag till kyrkan med min mamma och bror.
Kanske åker hem till mamma efter det också, vi får se.
Skriver mer imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0