nu är det tvåtusentio

Jag hade en helt underbar kväll igår hemma hos lena. Vi åt god mat där, även fast jag, Lena och min bror var tvunga att göra om den lite.  Sen blev den mycket godare. Vi hade det bara mysigt. Satt mycket inne i Lenas rum och bara pratade (och tog mycket kort). Men dom korten får ni tyvär inte se nu. Är hemma hos min far igen. Nu är det minsann hans helg. Hahaha, vi dansade lite hos dom och skrattade nästan hela tiden. Sen kom ju fyrverkerierna. Jag han därimot inte ta så mycket bilder när dom kom för min knullkamera hade inge mera batteri. Men det var verkligen fina raketer. Så nu hoppas jag att vi alla får ett underbart tvåtusentio!

Föresten så kanske jag inte kan blogga så mycket i helgen, vi får se om jag har tillgång till nån dator. :)

Kommentarer
Postat av: lena

Tack för ett underbart år älskling, och bättre ska detta bli!<3

2010-01-01 @ 16:55:58
URL: http://lenatoday.blogg.se/
Postat av: Emilia Andersson

sv: Emil är ja släkt med så aa, och wilma är ja med ibland. :)

2010-01-01 @ 18:36:29
URL: http://eilaemilia.blogg.se/
Postat av: linn<33

Hejhej vännen<3

Jag diggar verkligen din blogg :)

om du b´ville vetaa deett :ddd

2010-01-01 @ 19:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0